אודות

אודות

ז'ק ויניצקי אדריכלים

את שמו של ז'ק ויניצקי אולי שמעתם ברדיו, ואולי יצא לכם לראות את תמונות הפרויקטים שלו, כפי שהתפרסמו במגזינים ידועי שם. למעשה, ז'ק התחיל את הקריירה שנים רבות קודם לכן.

שנות נעוריו עברו עליו במקסיקו, שם הצטיין בלימודי אדריכלות,    Universidad Autonoma de Mexico 1986 
 Universidad Anahuac

 ושם גם קיבל השראה ייחודית במינה בתחום העיצוב; הצבעים האופייניים, המיזוג הנפלא בין מרחבי טבע אינסופיים, ובכלל- היכולת ליהנות מאומנות כפי שהיא, בכל צורה וסגנון. ואכן, כבר בשנות העשרים לחייו פתח משרד מצליח, שהעסיק מספר עובדים, בו תכננו יחד בניינים רבים ודירות מגורים.

אפשר בהחלט לומר על ז'ק שהוא אדריכל שראה עולם, היטיב להכיר מוטיבים וסגנונות שונים, ועיצב את סגנונו הייחודי אנין הטעם. לא דומה, לא מזכיר, סגנון בלעדי המאפיין אינספור דירות יוקרה ומבנים פרטיים רבים שעברו תחת ידו. כולם כמו חתומים בחותם ידו, מתאפיינים בהרמוניה נפלאה, מלאת רוגע ושלווה. מין מיזוג מפעים של טבע, נוף, חומר וחידוש. נגיעות של צבעים ואביזרים המשתלבים זה בזה כמנגינה ערבה.

ז'ק ויניצקי אינו יוצר מאחורי הקלעים כלל וכלל! הוא מלווה כל פרויקט בשיטת TOTAL DESIGN. הוא מוביל את הלקוח באופן כזה שהוא הכתובת לכל- החל מתכנון הפרויקט בצורה מיטבית, והפקה מקסימלית של כל מטר רבוע, ועד הדבקת אחרון האריחים. הוא זה שעומד מול הקבלן, הוא מפקח על הבנייה, והוא מנצח על העבודה עד הגימור הסופי, המושלם. והוא אכן דוגל בביצוע מקסימליסטי שכזה בכל פרויקט הנתון תחת ידיו האמונות.
 
ז'ק ויניצקי, בעזרת צוות המשרד המקצועי, נותנים מענה לכל מי ששואף להפוך את ביתו למקום  מגורים בעל השראה וקורת רוח. כי עיצוב ותכנון זהו כשרון מולד, וז'ק ללא ספק נולד עם זה.